پیشران ها

آغاز همکاری پردیس کیش دانشگاه تهران و انجمن هوافضا

پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضا به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و جلب همکاری ایرانیان خارج از کشور و اساتید بین‌المللی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.


پیشران اقتصاد، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران به امضای علیرضا ذاکر اصفهانی رییس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران ورضا خاکی رییس انجمن هوا فضا رسید.

طبق این تفاهم‌نامه، دو طرف در چارچوب تعاملات علمی، فرهنگی و اجرایی متعهد به انجام همکاری در موضوعات مرتبط با هوافضا شدند.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی؛ توسعه خدمات آموزشی – پژوهشی در راستای افزایش دانش علمی دانش‌پذیران؛ برگزاری سمینارها و وبینارهای آموزشی در خصوص شناسایی چالش‌ها و موضوعات روز و کسب‌وکارهای نوپا، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت؛ انجام طرح های پژوهشی مشترک، توسعه تعاملات بین‌المللی و همکاری با دانشگاه‌های تخصصی در جهان، دعوت از ایرانیان خارج از کشور و اساتید بین‌المللی برای همکاری، برنامه‌ریزی برای ایجاد پژوهشکده‌های هوافضا و ارایه راهکارهای مناسب در راستای اجرایی کردن شعار سال و توسعه و فعال‌سازی مراکز نوآوری و رشد از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.



    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن