پیشران ها

صادرات دانش‌بنیان‌ها به قزاقستان و مالزی چیست؟

سامانه حفاظتی مجموعه ای از قطعات الکترونیک، سخت افزارها کنترل کننده های دیتا و نرم افزارهای کامپیوتر است که به صورت هوشمند امنیت مجموعه ها را پایش و کنترل می کند.


به گزارش پیشران اقتصاد، فرید کیهانی مدیرعامل شرکت شتاب آرا تک با اشاره به این که سامانه حفاظتی جهت تشخیص نفوذ و اعلام هشدار بالا رفتن از حصار پیرامونی به کار می رود، گفت: سامانه حفاظتی نوعی سیستم حفاظتی در جهت تشخیص مکان نفوذ متجاوزین و اعلام هشدار در صورت بالا رفتن از حصار است.

اعلام مکان دقیق نفوذ

سامانه حفاظتی، فرمان به نزدیک ترین دوربین مداربسته گردان را بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزار اضافی پس از نفوذ در دستور کار قرار می دهد و پارگی یا قطع شدن کابل های سنسور و اعلام هشدار را نیز بدون نقص تشخیص می دهد.

تشخیص قطع برق هر یک از آنالایزرهای موجود در محیط و اعلام هشدار، اعلام مکان دقیق نفوذ و فرمان به سیستم های حفاظتی، اعلام مکان دقیق نفوذ توسط نرم افزار اتاق مانیتورینگ، قابلیت تنظیمات سیستم و کنترل میزان حساسیت سیستم توسط  نرم افزار کامپیوتری اتاق مانیتورینگ، قابلیت خاموش و روشن کردن، کنترل میزان حساسیت توسط ریموت کنترل سخت افزاری قابل نصب در اتاق مانیتورینگ از جمله مزایای سامانه حفاظتی است.

نرم افزار فارسی با قابلیت کنترل سطح دسترسی، مجهز بودن به دستگاهی جهت خنثی کردن آسیب های ناشی از رعد و برق و ولتاژهای اضافی، قابلیت اتصال به باطری، فیلترکردن تماس حیوانات کوچک با حصار، فیلتر کردن ارتعاشات بی مورد فنس توسط نرم افزار و کاهش هشدارهای بیهوده، عدم نویزپذیری سیستم، سازگاری کامل با کلیه سیستم های آنالوگ اتاق مانیتورینگ و تشخیص چندین تهاجم هم زمان نیز از دیگر قابلیت های سامانه حفاظتی است.

صادرات به قزاقستان و مالزی

این مدیر حوزه دانش بنیان با اشاره به این که سامانه حفاظتی هزینه مجموعه ها را کاهش می دهد، توضیح داد: سامانه حفاظتی تاکنون به کشورهای قزاقستان و مالزی صادر شده و برای کشور صرفه جویی ارزی رقم زده است و علاوه بر این ۱۰ فرصت شغلی نیز به صورت مستقیم ایجاد کرده است.

سامانه حفاظتی ایران ساخت از همان کیفیت نمونه خارجی برخوردار است و هزینه های مجموعه های استفاده کننده را نیز به شدت کاهش می دهد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن