پیشگامان

ویبینو اولین نرم افزار تولید محتوای فارسی

مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدکننده نرم افزار ویبینو گفت: خوشبختانه صفر تا صد تولید این نرم افزار داخل ایران و مطابق استانداردهای جهانی انجام شده و نرم افزار موبایلی آن هم تا هفته آتی به بازار عرضه خواهد شد.


به گزارش پیشران اقتصاد، آل آقا گفت: ما اولین نرم افزار طراحی گرافیک و تولید محتوای فارسی زبان را با نام «ویبینو» تولید کردیم و با افتخار اولین نرم افزار طراحی گرافیک در خاورمیانه هستیم که به چهار زبان زنده دنیا شامل فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی قابل استفاده است.

وی افزود: محصول دانش بنیان ما حدود دو سال و نیم است که در دسترس کاربران قرار گرفته و کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

آل آقا اظهار کرد: نرم افزار دانش بنیان ما به گونه ای طراحی شده که کاربران به سادگی و در کمترین زمان ممکن و بدون داشتن هیچ دانش طراحی گرافیک می توانند به صورت حرفه ای، طراحی انجام دهند.

وی ادامه داد: کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند نیازهای گرافیکی حرفه ای خود را مثل تولید محتوا برای کسب وکار یا حتی ساخت انواع بنر و پوستر و کارت پستال و کارت ویزیت و بنر سایز و هر آن چیزی که نیازمند طراحی شدن و استخدام یک گرافیست حرفه ای داشته باشد را به صورت رایگان انجام دهند و نیازی به پرداخت هزینه هنگفت هم ندارند.

آل آقا با اشاره به اینکه ۱۲ هزار کاربر فعال در سایت داریم و ۴۵ هزار طرح نیز توسط کاربران در ویبینو طراحی شده گفت: امیدواریم که در سال های آتی خدمات بهتری را به کاربران و مشتریان ارائه دهیم و سهم بیشتری را از بازار دنیا کسب کنیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدکننده نرم افزار ویبینو گفت: خوشبختانه صفر تا صد تولید این نرم افزار داخل ایران و مطابق استانداردهای جهانی انجام شده و نرم افزار موبایلی ویبینو هم تا هفته آتی به بازار عرضه خواهد شد.

آل آقا یادآور شد: در حال حاضر برخی کشورهای مختلف دنیا از این نرم افزار استفاده می کنند اما ما در نمایشگاه های خارجی حضور مستقیم نداشتیم که مشتریان از این طریق جذب شوند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن