شرکت های خلاق

تشکیل خانه خلاق و نوآوری اروند با موضوع گردشگری و صنایع دستی

سردارلو، مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک از تشکیل خانه خلاق و نوآوری اروند با موضوع گردشگری و صنایع دستی خبر داد.


به گزارش پیشران اقتصاد، حسام سردارلو اظهار کرد: طی ماه های گذشته در صدد بودیم تا بتوانیم مجوز خانه خلاق و نوآوری اروند را برای کسب و کارهایی که در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستند کسب کنیم.

وی با بیان اینکه این مجوز از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به اروندتک داده شد، افزود: در کنار این مجوز حمایت های خود را از کسب و کارهایی که در حال راه اندازی هستند اعم از گردشگری و صنایع دستی و همچنین گیاهان دارویی اعلام می کنیم و بنا داریم این حوزه ها را به صورت مشترک با بخش های دیگر آغاز کنیم.

مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک ادامه داد: می خواهیم این کسب و کارها را توسعه بدهیم و همچنین سرمایه گذاری و حمایت کنیم و بتوانیم قسمت هایی از مجموعه هایی که خارج از منطقه بوده و سرمایه گذار هستند را وارد منطقه کنیم؛ به ویژه در زمینه گردشگری و بوم گردی منطقه در حال برنامه ریزی هستیم.

سردارلو تاکید کرد: به عنوان بازوی اجرایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این منطقه انتخاب شدیم تا بتوانیم در خصوص کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند سرمایه گذاری کنیم و حمایت مالی از این کسب و کارها را انجام دهیم.

وی توضیح داد: به عنوان تنها مبادی صنایع خلاق در منطقه و دیگر مناطق آزاد کشور انتخاب شدیم و به شرکت هایی که به ما مراجعه می کنند و رشد پیدا می کنند مجوز شرکت های خلاق یا دانش بنیان نوع ۳ را اعطا خواهیم کرد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن