شرکت های خلاق

رتبه دوم خانه‌های خلاق در دست سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان از لحاظ رتبه بندی های علمی جایگاه خوبی دارد به طوریکه در ایجاد خانه های خلاق رتبه دوم و در ایجاد شرکت‌های خلاق رتبه پنجم کشور را داراست‌.


به گزارش پیشران اقتصاد، حسین مدرس خیابانی در نشست قرارگاه توسعه دانش بنیان اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب باید از تمام دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی برای حل مسائل روزمره استفاده کنیم.

وی افزود: امسال نقطه عطفی است تا ما از توان و ظرفیت دانشگاه‌ها بیشترین استفاده را داشته باشیم تا از این طریق بتوانیم مسائل محوری مردم را در حوزه‌های مختلف حل کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این استان دستگاه های اجرایی باید یکدیگر برای حل مشکلات هم قدم شوند.

وی خاطر نشان کرد: در شعار امسال کلید واژه دانش بنیان بین دو واژه تولید و اشتغال قرار گرفته و نشان از این دارد که قرارگاه دانش بنیان حتماً باید منجر به تولید و اشتغال شود.

مدرس خیابانی تاکید کرد: تشکیل شرکت های دانش بنیان و اجرای طرح های علمی باید به تولید محصول و متعاقب آن ایجاد اشتغال برای جوانان استان منجر شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و کارگروه ها برای تولید و ایجاد اشتغال اذعان کرد: هدف از برگزاری نشست ها و کارگروه ها ایجاد هماهنگی و مرور اولویت‌ها همچنین هم‌افزایی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه موضوع دانش بنیان از سطح ملی به مراکز دانش بنیان در استان و شهرستان رسیده و همگی به نوعی با آن درگیر هستند که این بسیار در پیشبرد اهداف اهمیت دارد.

وی ادامه داد: گسترش مراکز نوآوری و رشد با محوریت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دانشگاه علوم پزشکی زابل و ایرانشهر یکی از اولویت‌های استان بوده که باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن