دانش بنیان

آروین اولین بوژی‌ساز دانش بنیان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که در کنار توسعه صنعت و افزایش تولید محصولات باید به صنعت حمل و نقل نیز بها دهیم، گفت: بوژی مجموعه‌ای از مهم‌ترین قطعاتی است که در صنعت حمل و نقل ریلی مورد استفاده قرار می گیرد که در حال حاضر شرکت آروین ۶۰ درصد بوژی کشور را تولید می کند.


به گزارش پیشران اقتصاد، صابر پرنیان در حاشیه بازدید از شرکت دانش بنیان آروین در شهرک سرمایه گذاری خارجی افزود: این واحد صنعتی فناور، با بومی سازی قطعات صنعتی، اولین بوژی‌ساز بخش خصوصی در کشور است که در این زمینه فعالیت می کند.

وی با اشاره به اهمیت افزایش تولید محصولات صنعتی در میزان اشتغالزایی ادامه داد: بر اساس برنامه های تعیین شده این شرکت قرار است تا پایان سال دو هزار دستگاه بوژی تولید کند که در این زمینه با توجه به این که تا کنون ۷۰۰ دستگاه بوژی تولید شده بنا بر این خوشبختانه از برنامه جلو هستند.

پرنیان اظهار کرد: این واحد صنعتی در حال حاضر روزانه هشت دستگاه بوژی تولید می کند که در این زمینه تمام تلاشمان را برای رفع موانع و حل مشکلات برای افزایش تولید خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از راه های دستیابی به بازارهای اقتصادی در کشورهای شمالی و اروپایی را مسیر حمل و نقل ریلی عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم به این بازارها دست یابیم باید مسیر حمل و نقل ریلی را تقویت کنیم که برای این موضوع باید از واحدهای صنعتی حمایت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که تقویت واحدهای مجموعه ساز موجب تقویت قطعه‌سازان می شود، افزود: در واقع این شرکت دانش بنیان که بر پایه اقدامات فنی و مهندسی فعالیت می کند از واحدهای صنعتی پیشران در توسعه کشور است.

شرکت آروین یکی از واحدهای ملی مجموعه ساز در حوزه صنایع ریلی است که در روزهای گذشته در مراسم ملی روز صنعت و معدن از این واحد صنعتی تجلیل شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن