اختصاصی پیشرانرینوتکس

حضور نماینده ایران در شبکه تبادل فناوری گروه D8 در غرفه پیشران اقتصاد

جای خالی مخترعان و کارگزاران تجارت فناوری در رینوتکس

نماینده ایران در شبکه تبادل فناوری گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه گفت: موضوع مبادلات بین المللی سخت ترین بخش زیست بوم فناوری است.


محمد صالح خالقی با حضور در غرفه پیشران اقتصاد در نمایشگاه رینوتکس گفت: در برگزاری نمایشگاه رینوتکس سعی شده بازیگران مختلفی از حوزه های متعدد در این نمایشگاه جمع شوند که این موضوع سطح برگزاری این نمایشگاه را ارتقا داده ولی با این وجود جای برخی از بازیگران مانند پاویون مخترعان و کارگزاران تجارت فناوری در رینوتکس خالی است.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران افزود: با توجه به شرایط خاص موجود ممکن است برخی از کشورهای خارجی ترس از مبادله با ایران را داشته باشند که در این زمینه سختی مبادلات بیشتر می شود ولی با این اوصاف تلاش می کنیم مشکلات را برطرف کنیم.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران ادامه داد: نمایشگاه رینوتکس به دلیل تداوم برگزاری سالانه و با توجه به مزیت های مثبتی که دارد نمایشگاه بسیار خوبی در شمال غرب کشور و در سطح ملی است.

نماینده ایران در شبکه تبادل فناوری گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه گفت: هر محصولی در هر مرحله ای می تواند مبادله شود اگر در استیج پایین باشد می توان جذب سرمایه را انجام دهد ولی اگر در استیج بالا باشد می تواند تولید انبوه و فروش را داشته باشد بنا بر این در هر مرحله ای می تواند تبادلی با بازار داشته باشد.

خالقی ادامه داد: امسال سطح محصولات و شرکت های حاضر در نمایشگاه خوب است. امیدواریم سال آینده نمایشگاه در ابعاد بزرگتری برگزار شود و بازیگران زیادی در این نمایشگاه شرکت کنند.
خالقی ادامه داد: برگزاری رویدادها و برنامه های مختلف در پویایی نمایشگاه نقش بسزایی دارد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن