اختصاصی پیشرانرینوتکس

تغییر رویه در دانش بنیان شدن صنایع

در حوزه دانش بنیان شدن شرکت های صنعتی تغییر رویه داشته ایم به طوری که اگر در گذشته صنایع به دنبال دانش بنیان شدن بودند اکنون، ما به دنبال دانش بنیان شدن صنایع هستیم.


رییس مرکز شرکت‌ ها و موسسات دانش‌ بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در غرفه پیشران اقتصاد در نمایشگاه رینوتکس تبریز گفت: در حوزه دانش بنیان شدن شرکت های صنعتی تغییر رویه داشته ایم به طوری که اگر در گذشته صنایع به دنبال دانش بنیان شدن بودند اکنون، ما به دنبال دانش بنیان شدن صنایع هستیم.

رضا اسدی فرد افزود: برای این منظور کارگزارانی در کشور ایجاد کرده ایم که با شرکت هایی که ظرفیت و توانمندی هایی دارند مراجعه کرده و با راهنمایی و رفع موانع و مشکلات زمینه ارتقا به شرکت دانش بنیان را فراهم سازند.

رضا اسدی فرد با حضور در غرفه پیشران اقتصاد در نمایشگاه رینوتکس تبریز افزود: هرچند از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی جزو پنج رتبه برتر کشور است ولی سهم کمتر از ۵درصدی آن به تعداد کل شرکت های دانش بنیان کشور بسیار پایین است این در حالی است که آذربایجان شرقی ظرفیت های بسیار زیادی دارد.

او گفت: نمایشگاه رینوتکس تبریز بستر مناسبی برای رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان است و با شرکت هایی که به شاخص های ما نزدیک هستند آماده همکاری هستیم.

 

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن