نمایشگاه

نمایشگاه هفته پژوهش با رنگ‌و‌بوی فناورانه در مشهد

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی گفت: با توجه به شعار سال که «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بوده، تمام تلاش ما این است که نمایشگاه امسال رنگ و بویی فناورانه و نزدیک به فعالیت‌های دانش‌بنیان به خود بگیرد.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی اظهار کرد: امسال هفته پژوهش از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه است و نمایشگاه این هفته نیز به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی گفت: پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی مسئولیت برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش را به‌عهده دارد و با توجه به شعار سال که «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بوده تمام تلاش ما این است که نمایشگاه امسال رنگ و بویی فناورانه و نزدیک به فعالیت‌های دانش‌بنیان به خود بگیرد که در همین راستا جلسات متعددی بین استانداری، دانشگاه فردوسی، جهاددانشگاهی، دیگر دانشگاه‌های استان و پارک علم و فناوری در حال برگزاری است.

میرزائی شهرابی بیان کرد: قرار است ذیل برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، تولیدات و محصولات دانش‌بنیان، فناور برتر، واحدهای فناور برتر، واحدهای دانش‌بنیان نوپا و دانش‌بنیان‌های نوع یک برتر در سطح استان احصا شوند و قدردانی شایسته‌ای از آنها به عمل آید.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

حضور ۱۵۵ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه خانه نوآوری


رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی افزود: همچنین برنامه ویژه‌ای برای دانش‌آموزان داریم و برای آنکه بتوانیم مفاهیم فناوری را در ذهن دانش‌آموزان معرفی کنیم، غرفه‌ای مختص دانش‌آموزان تدارک دیده شده و قرار است از پژوهشگر برتر دانش‌آموزی و در صورت امکان، فناور برتر دانش‌آموزی در کنار سایر فناوران قدردانی شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم نمایشگاه امسال با رنگ و بوی فناورانه قدم محکمی باشد برای نائل شدن به اهدافی که در ابتدای سال ۱۴۰۱ تعریف شده است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن