نمایشگاه

پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه ایران متافو ۲۰۲۲

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «متالورژی (ایران متافو ۲۰۲۲)» از فردا ۹ آذر ماه جاری به مدت چهار روز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ در این نمایشگاه که طی روزهای ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا خواهد شد.
در این نمایشگاه ۲۱ شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های آهن و فولاد، ریخته‌گری، قالب‌سازی و آهنگری و ماشین‌کاری، فلزات غیرآهنی، معدن و صنایع معدنی، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی به نمایش دستاوردها و ارائه توانمندی‌ها و محصولات خود در این نمایشگاه می‌پردازند.
لازم به ذکر است برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف ۹۰ درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.
هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌‌شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن