زیست بوم

«فن بازارها» حلقه مفقوده زیست بوم نوآوری و فناوری کشور

دکتر فاطمی گفت: یکی از مشکلات اصلی شرکت های دانش بنیان مسائل مربوط به بازار است که باید بیش از پیش به این مقوله توجه شود.


به گزارش  پیشران اقتصاد؛ دکتر مهران فاطمی استاندار یزد در نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی کشور، «فن بازارها» را یکی از حلقه های مفقوده زیست بوم نوآوری و فناوری کشور دانست و اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی شرکت های دانش بنیان مسائل مربوط به بازار است که باید بیش از پیش به این مقوله توجه شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توسعه فن بازارها و تاثیر آن بر فعالیت های نوآوری و فناوری، اظهارداشت: رویکرد اقدامات و فعالیت ها باید در راستای افزایش قابل توجه سهم محصولات دانش بنیان و فناورپایه در بازار ملی باشد.

استاندار یزد ادامه داد: امید است در پرتو تشکیل شبکه فن بازار و برگزاری سلسله نشست های آن، اهداف و برنامه ریزی های حوزه فناوری و نوآوری بیش از پیش محقق شود.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

میزگرد تخصصی پیشران اقتصاد در حوزه فن بازار


دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به موضوعات مطرح شده پیرامون لزوم احصای نیازهای فناورانه دستگاه ها و حل آن ها با نگاه علمی و مبتکرانه توسط تیم های مرتبط اشاره و اضافه کرد: کلیه دستگاه های استان موظف به انتخاب یک مشاور یا دستیار حوزه دانش بنیان شده اند که ما آمادگی ارائه آموزش های لازم به این افراد را داریم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت های قانونی موجود به ویژه قانون جهش تولید دانش بنیان جهت توسعه فن بازارها استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان خواستار افزایش ظرفیت استان یزد در طرح توانمندسازی شغلی صدف شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن