رویدادهاوبینار

آغاز ثبت‌نام در مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی

امکان ثبت‌نام در تارنمای این مسابقات به آدرس www.siccup.ir فعال و تا ۳۰ دی ماه ادامه داد همچنین قوانین و فیلم‌های آموزشی رشته‌های برگزاری مسابقات بارگذاری گردیده است.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ ضمنا برای امکان حضور همه دانش آموزان در مسابقات، وبینارهای آموزشی برای تمام دانش آموزان علاقمند بصورت رایگان اجرا می گردد.
چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات ونوآوری دانش‌آموزی براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین استانداری یزد، وزارت آموزش و پرورش و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و نیز حمایت و همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و سایر نهادهای ملی و استانی به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار می‌گردد.
این مسابقات در بیش از ۲۰ رشته در زمینه‌های متنوع علوم و فناوری‌های نوین و مهارت‌های نرم (رباتیک، هوافضا، برنامه‌نویسی، زیست فناوری، شیمی، ایده‌پردازی، سوادمالی، قصه‌گویی، تئاترصحنه‌ای و بازی‌های فکری) در دو مرحله بصورت مجازی و حضوری برگزار می‌گردد.
ضمنادبیرخانه مرکزی مسابقات مستقر در پارک علم و فناوری یزد با شماره تماس ۳۷۲۶۱۳۰۶-۰۳۵ و ارتباط در فضای مجازی  ۰۹۲۲۹۷۱۸۳۳۷ آماده پاسخگویی به سوالات می‌باشد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن