نمایشگاه

حضور مستقل دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه شهر پایدار

شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار که از ۶ تا ۹ بهمن ۱۴۰۱ برگزار می‌شود حضور مستقل خواهند داشت.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ نخستین «اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار» از تاریخ ششم تا نهم بهمن ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

این رویداد با مشارکت بیش از ۲۸۰ شرکت کننده شامل وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، استانداری‌ها، شهرداری تهران، کلانشهرها و مراکز استان‌ها، مناطق آزاد، شهرهای جدید، بانک‌ها، بیمه‌ها، صنایع سبز، خودروسازها، اپراتورها، شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های زیرساخت‌ها و تجهیزات هوشمند در مساحتی بالغ بر ۲۱ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، اقتصاد پایدار و امنیت در شهرهای هوشمند از جمله محورهای این نمایشگاه است.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

دانش‌بنیان‌هایی که مشمول معافیت مالیاتی شدند


ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز حوزه شهرهای پایدار و هوشمند، بررسی نقش مدیریت ساخت و ساز در توانمندسازی، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در راستای هوشمندسازی آن، ایجاد فضا و بستر مناسب جهت حضور شرکت‌های دانش بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز، ایجاد بستر مناسب جهت تبادل دانش و فناوری نو، حفظ سلامت محیط زیست و اکوسیستم زمین، معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل عمومی پایدار و صنایع وابسته، توسعه بازار شهری هوشمند، عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه شهرهای هوشمند با شرکت‌ها، گسترش تعامل با سایر کشورها و استفاده از دستاوردها و تجربیات موفق آن‌ها، جذب و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی جهت ورود به پروژه‌های شهر پایدار به منظور توسعه آن‌ها اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.

شرکت های دانش بنیان برای شرکت در این نمایشگاه تا ۵ دی ماه فرصت دارند از طریق سامانه غزال درخواست خود را ثبت کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن