پارک علم و فناوری

تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت گاز و پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی و شرکت گاز استان در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی و شرکت گاز استان در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

در نشست مشترکی با حضور روسای پارک علم و فناوری، دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و پژوهشگران فعال حوزه نفت و گاز این نفاهم نامه به امضای طرفین رسید.

سعید جعفری راد، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی پیش از امضای این تفاهم­نامه، با بیان اهمیت نقش پارک علم و فناوری و شرکت­ های دانش­ بنیان در برطرف نمودن نیاز­های جامعه و صنعت در بخش های مختلف بخصوص حوزه گاز و انرژی، تصریح کرد: همفکری و همکاری ­های مشترک علمی- پژوهشی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود شرکت­ های دانش­ بنیان می ­تواند کمک شایانی به نگهداری و توسعه شبکه عظیم گاز استان نماید.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

افتتاح اولین آزمایشگاه جامع و مرجع معدن در مرند


وی ادامه داد: این تفاهم‌‌نامه همکاری درباره احصای نیازهای فناورانه و ایده‌های ارزش‌‌آفرین در بخش گاز و همچنین تقویت مشارکت و حمایت از مبتکران و توسعه اقتصاد دانش­بنیان در اجرای طرح­های فناورانه می­باشد و با امضای این تفاهم­نامه همکاری مشترک این مسئله می تواند به صورت عملیاتی و با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این نشست گزارشی از طرح­ های پژوهشی انجام شده توسط پارک علم و فناوری و سایر دانشگاه­ های استان را مهم دانسته و بر گسترش همکاری‌های مشترک تاکید نمود .

یادآور می شود، در انتهای این جلسه تفاهم ­نامه مشترک مابین شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز امضا گردید.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن