رویدادها

دانشجویان با رویداد ملی «شروع» چه می‌کنند؟

رویداد ملی دانشجویی «شروع» با انجام پروژه واقعی مبتنی بر نیاز صنعت از ایده‌های فناورانه دانشجویان حمایت می‌کند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ رویداد ملی دانشجویی «شروع» با هدف توسعه زیست‌بوم علم و فناوری با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری مرکز نوآوری شروع و دفتر کانون‌های فرهنگی و مذهبی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

این رویداد با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود؛ و هدف از برگزاری آن، ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه صنایع در قالب انجام پروژه‌های علمی واقعی ضمن حمایت از سرمایه انسانی و استعداد‌های علمی کشور می‌خواهد بستر تبدیل خلاقیت و دستاورد‌های علمی آن‌ها را به محصولات قابل‌ارائه بازار فراهم کند.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

دعوت از «زنان متخصص» دانش‌بنیان


همچنین مزایای شرکت در این رویداد نیز شامل تجربه انجام پروژه واقعی مبتنی بر نیاز صنعت، حمایت مالی و اعتباری بر اساس طرح‌ها و ایده‌ها، تیم سازی و امکان تشکیل هسته اولیه شرکت دانش‌بنیان، امکان استخدام در شرکت‌های تعریف‌کننده مسئله، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین خدمات پشتیبانی تخصصی در فضای کارگاهی و آزمایشگاهی است.

زمان برگزاری این رویداد و ارتباط با منتور‌های تخصصی علم و فناوری، امروز شنبه ۱۰ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ سالن همایش جابر ابن حیان (دانشکده شیمی) دانشگاه صنعتی شریف است. همچنین ساعت ۱۵ نیز سالگرد شهید احمدی روشن برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک https://innostart.ir/ مراجعه کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن