دانش بنیانصندوق نوآوری و شکوفایی

حمایت موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی از دانش‌بنیان‌ها

صندوق نوآوری و شکوفایی و موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های کلی کشور برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری‌های سازنده برای حمایت از توسعه فناوری‌ها، محصولات و خدمات فناورانه به امضای علی وحدت، رییس صندوق نوآوری و احمد تشکینی رییس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی رسید.

رفع نیازمندی‌های راهبردی و اولویت‌دار کشور با تکیه بر ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان از محوریت‌های موارد مورد تفاهم میان طرفین بود.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

بودجه پارک آذربایجان‌شرقی معادل پارک درجه سه است!


همچنین تکمیل زنجیره‌های ارزش صنایع اولویت‌دار به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به شکل‌گیری اکوسیستم نوآوری با هدف تشویق شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور به سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری و نوآوری از موارد دیگری بود که در در این تفاهم‌نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

تشویق همکاری‌‌های فناورانه بین شرکت‌های بزرگ صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز ترویج فعالیت‌های دانش‌بنیان و ظرفیت‌های قانونی این حوزه نظیر قانون جهش تولید دانش‌بنیان در صنایع مختلف از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه دوجانبه است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن