شتاب دهنده ها

راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی صادراتی آنلاین در اتاق تبریز

مرکز شتاب‌دهی صادراتی آنلاین در حاشیه رویداد «هم‌افزایی بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» راه اندازی شد.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ مهدی زاده، مسئول این پروژه در این نشست با اشاره به پیاده سازی قالب آموزشی استاندارد شیوه نامه صادراتی در برخی کشورها گفت: در کشور ایران نیز، این شیوه نامه چندین سال است که در اتاق اصفهان پیاده سازی شده است. یکسری شرکت ها و نیروهای جوان و نخبه که می خواهند در حوزه صادراتی حضور یابند، در فضای فرآیند استاندارد آی سی تی آموزش می بینند.

وی ادامه داد: این شرکت ها در کنار این آموزش ها، یکسری مشاوره توسط بازرگانان باتجربه می گیرند تا بتوانند اهداف صادراتی خود را محقق کنند.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

صادرات راه خروج از مشکلات اقتصادی


مهدی زاده گفت: موضوع این شتاب دهنده فقط در بحث بازرگانی و صادرات نبوده بلکه در بخش تولید نیز ورود خواهد داشت. کاری که اتاق در فاز اول آغاز کرده است در بخش صادراتی بوده و مباحث آموزشی را به شکل آنلاین ارائه می دهد و در قدم های بعدی، شرکت تولیدی و دانش بنیان را مورد هدف قرار خواهد داد.

وی افزود: در حال پیاده سازی یکسری قوانین و مصوبات به صورت استاندارد هستیم، همچنین طراحی مرکز مشاوره نیز پیگیری خواهد شد. سیستم آموزشی آنلاین را به صورت برخط و آفلاین پیاده سازی می کنیم و در کنار این، خبررسانی در بخش های اقتصادی را به شرکت های عضو تدارک خواهیم دید.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن