دانش بنیان

رونمایی از گرید تخصصی پلی‌اتیلن

گرید تخصصی پلی اتیلن با کاربری Extrusion coating از سوی شرکت پلیمرآریا ساسول به عنوان سومین شرکت تولید کننده این محصول در جهان با نام ۱۹۶۹ رونمایی شد.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ شرکت پلیمر آریاساسول در حاشیه، همایش سراسری تحول دیجیتال و اقتصاد دانش‌ بنیان که با هدف حمایت و توانمندسازی راهکارهای نوآورانه فعالان و متخصصین صنعت با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و محمد رضا حیدر زاده مدیر عامل این مجتمع پتروشیمی برگزار شد از یک گرید جدید پلیمری رونمایی کرد.

گرید جدید این مجتمع پتروشیمی ( پلی اتیلن با کاربری Extrusion coating) به نام ۱۹۶۹در صنایع بسته بندی مواد غذایی کاربرد دارد در مرحله تولید آزمایشی قرار دارد و نیاز کشور به این نوع گرید را تامین خواهد کرد و افزون برآن به خارج از کشور نیز صادر خواهد شد.

شرکت پلیمر آریا ساسول به عنوان نخستین شرکت در ایران و سومین شرکت در جهان این محصول را تولید کرده است.

امضای تفاهم نامه

شرکت پلیمر آریا ساسول، پژوهشگاه صنعت نفت و یک شرکت خصوصی در حاشیه، همایش سراسری تحول دیجیتال و اقتصاد دانش‌ بنیان تفاهم نامه همکاری مشترک با هدف توسعه فناوری را امضا کردند.

رونمایی از یک محصول (های تک)

محصول های تک data rain نیز در این همایش از سوی واحد نوآوری شرکت پلیمر آریا ساسول به عنوان محصولی خلاقانه و فناورانه رونمایی شد .

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن