نمایشگاه

پارس جنوبی میزبان ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی

برگزارکننده چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی گفت: ۱۷۰ شرکت و نمایندگان شرکت‌‌های خارجی آخرین توانمندی و دستاوردهای خود را در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ مبین غفوری مدیرعامل آتی ساز فناوری و برگزارکننده نمایشگاه در توضیح این خبر با اشاره به استقبال چشم‌گیر از نمایشگاه یاد شده اظهار کرد: چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی نهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گشایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت آخرین تولیدات و دستاوردهای تخصصی خود در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در معرض دید علاقه‌مندان می‌گذارند.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

دانش‌‎بنیان‌های نفت و گاز در نمایشگاه عسلویه


غفوری ادامه داد: چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی در محل دائمی نمایشگاه های پارس در عسلویه میزبان بازدیدکنندگان می‌شود که زمان برگزاری آن نیز ۹ تا ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به سطح بالای برگزاری این نمایشگاه پیش بینی شده بازدیدکنندگان قابل توجهی از داخل و نمایندگان شرکت‌های خارجی در چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی حضور یابند.

غفوری افزود: با توجه به حمایت های شایسته و مطلوب پارک علم و فناوری خلیج فارس و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و حمایت شرکت پتروشیمی پارس، تمهیدات لازم برای برپایی هر چه باشکوه تر نمایشگاه پیش بینی شده است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن