صندوق نوآوری و شکوفایی

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه صنایع فرهنگی

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه صنایع فرهنگی روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.


به گزارش  پیشران اقتصاد؛ در این رویداد ۱۰ استارت‌آپ فعال در حوزه صنایع فرهنگی طرح‌های خود را به سرمایه‌گذاران خطرپذیر معرفی خواهند کرد و پس از آن، این استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران جلسات B2B خواهند داشت که از حمایت صندوق نوآوری نیز برخوردار است.

در این برنامه همچنین حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از تیم‌های استارت‌آپی در قالب طرح «هم‌سرمایه‌گذاری» تشریح خواهد شد.
این برنامه از ۱۰ صبح‌ روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه آغاز و تا عصر ادامه خواهد داشت. حضور در این رویداد برای همه علاقه‌مندان به صورت مجازی آزاد است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۶۰۱۳۸۵۹ تماس گیرند.

لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌‌آپ‌ها و طر‌ح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است.

در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن