دانش بنیاننمایشگاه

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی آغاز به کار کرد

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) گفت: چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی روز یکشنبه در آیینی با حضور شماری از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پارس در عسلویه گشایش یافت.


به گزارش پیشران اقتصاد به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، ابوالحسن رزمی نیا در آیین افتتاح نمایشگاه یاد شده اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی از نهم بهمن ماه به مدت چهار روز از ساعت های ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقه مندان و بویژه فعالان این حوزه است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه همسو با شعار سال رهبر معظم انقلاب تمرکز ویژه ای بر ارائه تولیدات و توان متخصصان داخلی شده است.

رزمی نیا ادامه داد: در همین راستا ۱۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی‌های شرکت های خارجی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عرضه می‌کنند.

وی اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس شامل آتی ساز فناوری و شرکت شتاب دهندگان بازار پارس از فعالان برگزاری نمایشگاه های مختلف هستند که با توان و ظرفیت قابل توجه خود در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی نیز بخوبی ظاهر شدند.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

دانش‌‎بنیان‌های نفت و گاز در نمایشگاه عسلویه


رزمی نیا ادامه داد: حوزه نفت، گاز و صنایع وابسته از جمله پیشران های افقتصادی در اقصی نقاط جهان و بویژه ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای ظرفیت در حوزه انرژی نفت و گاز است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) گفت: نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی فضایی مطلوب برای عرضه توانمندی خدمات و کالاهای شرکت هایی مرتبط با حوزه های یاد شده است که انتظار می رود شرکت ها و کارفرمایان از این ظرفیت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

رزمی نیا عنوان کرد: نمایشگاه ها به طور معمول فرصتی برای معرفی و معارفه شرکت ها و کارفرمایان مقابل تولیدکنندگان صنعت نفت و گاز هستند که در چنین شرایطی ارتباط شبکه داخلی نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: شبکه داخل نمایشگاه باید با استفاده از فرصت به وجود آمده ارتباطات و شبکه خود را گسترش داده و غرفه ها نیز واحدهای غرفه کنار دست خود را به چشم رقیب نبینند.

رزمی نیا افزود: هر غرفه در جهت تقویت شبکه داخلی نمایشگاه باید بتواند زمینه همکاری جدید را برای غرفه های جوار خود شکل دهد.

وی تصریح کرد: پارک علم و فنانوری خلیج فارس اکنون مفتخر به پذیرای بسیاری از شرکت ها شده و در همین راستا از شرکت های بزرک حاضر در نمایشگاه دعوت به جذب و پذیرش در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بوشهر در نقاط مختلف استان داریم.

مبین غفوری برگزارکننده چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی نیز گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه معرفی ظرفیت شرکت های دانش بنیان این حوزه به شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

مدیرعامل شرکت آتی ساز فناوری افزود: با تمهیدات اندیشیده انتظار است نمایشگاه مورد استقبال شمار قابل توجه داخلی و خارجی قرار گیرد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن