دانش بنیان

رسانه‌ها باید به دانش‌بنیان‌ها بیشتر بپردازند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: خبرنگاران نقش و رسالت بسیار مهمی در جامعه بر دوش دارند و امیدواریم پرچمدار جهاد تبیین مدنظر رهبرمعظم انقلاب باشند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ عابدین خرم در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تبریز با قدردانی از خبرنگاران استان آذربایجان شرقی که با ابزار‌های متنوع در جنگ ترکیبی به میدان آمدند ابراز امیدواری کرد جشنواره ابوذر در این جنگ ترکیبی پرچمدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید به دستاورد‌های ایران اسلامی بویژه در حوزه‌های دانش‌بنیان بیشتر بپردازند تا ضمن برجسته سازی فعالان این حوزه نسبت به ایجاد ارزش افزوده اجتماعی و علمی برای آنان نیز اهتمام شود.

خرم خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی موثرترین عامل و قدرت بلامنازع برای مدیریت افکار عمومی و تغییر نگرش‌ها با رسانه است و در مقابل رسانه‌های دشمن که واقعیت‌ها را وارونه می‌کنند باید رسانه‌های ما آن‌ها را خلع سلاح کنند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی، شکل جنگ و نیروی نظامی ما مثل دیگر کشور‌های دنیا بود و آن‌چه دفاع مقدس را متمایز می‌کرد، عشق، ایثار و فداکاری رزمندگان ما بود تاکید کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس را از آرشیو‌ها استخراج و برای مردم و نسل جوان روشنگری کنیم.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

اوضاع دانش‌بنیان‌ها چرا اصلاً خوب نیست!؟


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه قدرت نرم ایران اسلامی دشمن را به چالش کشیده است گفت: علت همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان همین موضوع است و آن‌ها برای از بین بردن این قدرت نرم دست به هر کاری می‌زنند.

وی با اشاره به اقدام ضددینی و ضدانسانی اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد گفت: غربی‌ها با این اقدام ارزش‌های ادعایی خودشان را زیر سوال بردند و نشان دادند که از آزادی بیان به‌عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود سوءاستفاده می‌کند.

فرمانده سپاه عاشورا نیز جهاد تبیین را شاخص‌ترین رسالت اهالی رسانه در بیان واقعیت‌ها و مقابله با تحریف‌ها عنوان کرد.

سردار عباس قلی زاده افزود: دشمن از آغاز انقلاب با سیاه نمایی دستاورد‌ها و بزرگ نمایی مشکلات تلاش دارد تا با انقلاب اسلامی مقابله کند و اهالی رسانه در این راستا باید با بیان واقعیت‌ها و دستاورد‌ها روشنگری کنند.

وی با بیان اینکه امروز دنیا دنیای تبلیغات بوده و بی وقفه در حال رساندن پیام‌های متعدد است گفت: جامعه ما از لحاظ شخصیت و مسئولیت اجتماعی کاملا متفاوت با سایر کشور‌های دنیاست چرا که انقلاب ما ادامه راه انبیا و منادی اسلام ناب است و مسئولیتی که برعهده رسانه هاست بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن