رویدادها

دوره آموزشی و تخصصی کشت سلول و بافت گیاهی

با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ «بیست و پنجمین دوره آموزشی و تخصصی کشت سلول و بافت گیاهی» ۴ و ۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ رویدادی که با برگزاری کارگاه‌های مختلفی با موضوعاتی، چون «نحوه طراحی یک آزمایشگاه کشت بافت»، «آشنایی با تجهیزات و اصول کار در آزمایشگاه کشت بافت»، «آماده‌سازی محلول‌های مادری و محیط کشت‌های پایه»، «آماده‌سازی هورمون‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها»، «استریل‌سازی بذر و بافت؛ نحوه جداسازی و انتقال ریزنمونه به محیط کشت»، «آموزش کشت سلول و کالوس و سازگاری» به ارتقای توانمندی و دانش تخصصی افراد مشارکت‌کننده کمک می‌کند.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، در یک همکاری مشترک موفق به برگزاری ۲۴ دوره از این رویداد کاربردی و موثر در تامین امنیت غذایی و رشد و توسعه صنعت کشاورزی؛ شدند و اسفندماه امسال نیز بیست و پنجمین دوره آن را برگزار خواهند کرد و به مشارکت‌کنندگان گواهینامه معتبر ارائه می‌کنند.


شکوفایی کشاورزی با محصولات کشت بافت گیاهی


رویدادی که دوره نظری آن ۴ و ۵ و دوره عملی آن ۹ و ۱۰ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به این آدرس مراجعه کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن