رویدادها

«نوداک ۴» رویداد‌ نوآوری‌های دارویی‌ کشور

چهارمین رویداد‌ نوآوری‌های دارویی‌ کشور «نوداک ۴» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ «نوداک ۴» به همت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشجویان داروسازی مشهد و مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با حضور جمعی از بهترین اساتید داروسازی و کسب و کار و حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های شناخته شده صنعت داروسازی کشور، در دانشکده داروسازی مشهد برگزار خواهد شد.

نوداک، با ۳ رویکرد مختلف برای آموزش و پرورش ایده های دارویی در حوزه‌های «آکادمیک و آزمایشگاهی»، «صنعتی» و «اقتصادی و کارآفرینی» برگزار می‌شود. این رویداد شرایطی فراهم می‌کند که افراد بتوانند ایده خود را به اساتید و افراد برجسته صنعت دارویی کشور ارائه دهند و برای تجاری‌سازی آن تلاش کنند.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

داروهایی که در کشور تولید می‌شود؟


اگر شرکت‌کنندگان جزء ۳ تیم برتر رویداد نوداک انتخاب شوند، از طرف مرکز رشد واحد های فناوری فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودجه لازم برای عملی کردن طرحی که ارائه کرده‌اند را  دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن