رویدادها

رویداد «پیوند» در حوزه برق و مکانیک

شانزدهمین رویداد «پیوند» در حوزه برق و مکانیک روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ این رویداد به منظور توانمندسازی استارت‌آپ‌های فعال در حوزه برق و مکانیک و بهم‌رسانی آنان با توسعه‌دهندگان کسب و کار ‌برگزار‌ می‌شود.
در این رویداد ۹ استارت‌آپ ایده‌های خود را در این حوزه ارائه می‌کنند.

همچنین در این رویداد خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه‌گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در شانزدهمین رویداد «پیوند» در حوزه برق و مکانیک می‌توانند به آدرس online.inif.ir/ch/peivand مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۴۱۹۷۰۰۶۵ تماس حاصل کنند.

گفتنی است شانزدهمین رویداد پیوند در حوزه برق و مکانیک روز ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به تحقق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش از فعالیت شتابدهی ایده‌‌های فناورانه حمایت می‌کند. این حمایت از طریق رویداد «پیوند» به این شکل خواهد بود که ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند طی فراخوانی شناسایی شده و آماده ارائه به شتابدهنده‌های دانش بنیان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی می‌شوند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن