صندوق نوآوری و شکوفایی

پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور قطر

چهل‌وچهارمین رویداد «یک‌شنبه‌های صادراتی» صندوق نوآوری و شکوفایی با پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور قطر برگزار می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ چهل‌وچهارمین رویداد «یکشنبه‌های صادراتی» این صندوق با موضوع پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور قطر در حوزه‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، سلامت، دارو، درمان و تجهیزات پزشکی و همچنین صنعت ساختمان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

این برنامه با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی، بانک توسعه قطر و مرکز تجاری ایران و قطر برگزار می‌شود.

در چهل‌وچهارمین «یکشنبه های صادراتی» علاوه بر برگزاری نشست آموزشی آشنایی با بازار قطر، جلسات و نشست‌های B2B بین شرکت‌های دانش‌بنیان و تجار قطری برگزار می‌شود.

هیات تجاری قطری به سرپرستی معاون وزارت تجارت و صنایع این کشور در برنامه حضور پیدا می‌کند. در روز اول برنامه مقامات دو کشور از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و سپس از ساعت ۱۲ تا ۱۷ جلسات B2B بین شرکت‌های ایرانی و قطری برگزار می‌شود. در روز دوم نیز ادامه جلسات B2B از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

گفتنی است هیات تجاری و فناوری قطری در این سفر به دنبال شناسایی شرکت‌های توانمند ایرانی برای مشارکت‌های تولیدی و تجاری است.
این برنامه در هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن