دانش بنیاننمایشگاه

دانش‌بنیان‌های توانمند ساختمان در مسکو

«بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه Mosbuild 2023 مسکو» ۸ تا ۱۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و بیش از ۸۰۰ شرکت از ۲۰ کشور به عنوان غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور می‌یابند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ فرصتی مناسب که برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی نیز فراهم است تا بتوانند محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند و با بازاز جهانی این حوزه آشنا شوند. حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه مسکو می‌تواند مسیر راه‌یابی آنها به بازار بین‌المللی را نیز هموار کند.

نمایشگاه MosBuild بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه، کشورهای CIS و اروپای شرقی است به همین دلیل طی برگزاری سالانه خود میزبان شرکت‌های گوناگونی از کشورهای مختلف است. بیست و هشتمین دوره آن نیز با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت تولید و تامین‌کننده در همه گروه‌های کالایی صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی برگزار خواهد شد. پیش‌بینی‌ها از این حکایت دارد که بیش از ۵۶ هزار بازدیدکننده متخصص از ۴۵ کشور دنیا و تمام مناطق روسیه از این نمایشگاه دیدن کنند.

این نمایشگاه شامل ۱۵ زیر مجموعه بزرگ است که طیف کاملی از محصولات و راه‌حل‌های فنی برای تمام مراحل ساخت‌وساز ساختمان طراحی داخلی و دکوراسیون را در بر می‌گیرد و برنامه‌های جانبی و رویدادهای همزمان این نمایشگاه در کلاس جهانی برگزار می‌شود.

حوزه‌های مرتبط با نمایشگاه شامل «سنگ و سرامیک»، «مصالح و تجهیزات ساختمانی»، «رنگ و رزین ساختمانی»، «تجهیزات برقی ساختمان»، «شیرآلات ساختمانی» و «مبلمان» می‌شود. با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز تا ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ فرصت دارند تا با مراجعه به این آدرس، برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن