منهای دانش بنیان

جشنواره ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی و نفرات برتر همدانی

معاون آموزش متوسطه استان همدان گفت: چهار دانش آموز این استان در جشنواره ملی ابتکارات و نوآوری با کسب رتبه برتر در این جشنواره خوش درخشیدند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ احمد آقامحمدی در خصوص چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی گفت: این جشنواره بزرگترین رویداد نوآورانه دانش آموزی سال ۱۴۰۱ که به نام «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده، است.

او با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۰ هزار تیم دانش آموزی برای شرکت در این دوره از مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی، گفت: پس از بررسی و داوری در مرحله مقدماتی، در مجموع بیش از ۸۷۰ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه استان همدان با بیان اینکه از این میان چهار نفر از دانش آموزان استان موفق به کسب رتبه‌های کشوری شدند گفت: متین زندی در رشته برنامه نویسی اسکرچ، ربات جنگجو و ربات فوتبالیست رتبه سوم، برنا افضلی در رشته برنامه نویسی اسکرچ جونیور رتبه سوم، کسرا افضلی در رشته برنامه نویسی اسکرچ جونیور رتبه سوم و احمدرضا قدیمی در رشته برنامه نویسی اسکرچ جونیور رتبه چهارم را کسب کردند.

اسکرچ جونیور یک زبان برنامه نویسی مقدماتی است که کودکان خردسال (۵-۷ ساله) را قادر می‌سازد تا داستان‌ها و بازی‌های تعاملی خود را بسازند.

آقامحمدی گفت: راه یافتگان به مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی، به مدت ۲ روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

استان همدان بیش از ۳۰۷ هزار دانش آموز دارد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن