دانش بنیاننمایشگاه

وقتی دانش‌بنیان‌ها به داد فقرا می رسند!

نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ نخستین ثبت نبا نام «آبادیران» به منظور توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، ایفای نقش این شرکت‌ها در بهبود رفاه و معیشت و اشتغالزایی اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم با همکاری «بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی» و «کمیته امداد امام خمینی»۲ تا ۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نمایشگاه آبادیران درصدد است تا با استفاده از فناوری‌های به‌روز دانش‌بنیان  در پنج حوزه مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری، شیلات، ماشین آلات کوچک مقیاس (جهت ایجاد اشتغال)، سلامت، بهداشت و توانبخشی و فناوری‌های آموزشی به رفع مشکلات مناطق محروم بپردازد و محصولات مورد نظر در این حوزه ها را در معرض نمایش نهادهای متولی محرومیت زدایی بگذارد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در بخش های مختلف این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای رویداد به آدرس https://abadiranexpo.ir مراجعه کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن