تجربهویدیو

روی پاهای خودت بایست

در دنیای امروزی که سرعت مهمترین و محوری ترین شاخصه های زندگی هر انسانی است، نقص عضو یکی از تلخ ترین حقایق زندگی یک فرد آمپوته است. حقیقتی که برای برطرف کردن آن باید به یاری فرد آمپوته شتافت.


پیشران اقتصاد؛ شرکت دانش بنیان کامپوزیت گستر سپاهان با رسالت ایجاد شرایط بهتر زندگی برای معلولان و جانبازان قطع عضو در سال ۱۳۹۱ تاسیس گردید. تولید محصولی با کیفیت که بتواند جایگزین عضو از دست رفته طبیعی انسان گردد به عنوان دغدغه اصلی موسسان شرکت قرار گرفت و به منظور دستیابی به این مهم مسیری ناهموار و دشوار طی گردید تا امروز این شرکت با تولید اولین پنجه کربنی کشور به صورت رسمی پس از دریافت تاییدیه از اداره کل تجهیزات پزشکی و اتحادیه اروپا با افتخار به این مهم دست یافته است که ایران را در رده ۵ کشور دارنده تکنولوژی ساخت این نوع پنجه ها قرار دهد. پنجه های سری پارس فلکس با دارا بودن کارایی و دوامی برابر با نمونه های تولید شده توسط پرچم داران این محصول در جهان موجب گردیده است اکنون این شرکت در مسیر افزایش کیفیت و تنوع با چشم انداز تسخیر بازار های منطقه گام بر دارد.

شرکت دانش بنیان کامپوزیت گستر سپاهان با رسالت ایجاد شرایط بهتر زندگی برای معلولان و جانبازان قطع عضو در سال ۱۳۹۱ تاسیس گردید. تولید محصولی با کیفیت که بتواند جایگزین عضو از دست رفته طبیعی انسان گردد به عنوان دغدغه اصلی موسسان شرکت قرار گرفت و به منظور دستیابی به این مهم مسیری ناهموار و دشوار طی گردید تا امروز این شرکت با تولید اولین پنجه کربنی کشور به صورت رسمی پس از دریافت تاییدیه از اداره کل تجهیزات پزشکی و اتحادیه اروپا با افتخار به این مهم دست یافته است .

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن