پیشران ها

دعوت مجموعه آریا سهند تبریز از دانش‌بنیا‌ن‌ها

گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد در سال جدید نیز از متخصصان حوزه های مرتبط با فعالیت های این شرکت و شرکت های دانش بنیان و دانشگاهی دعوت به همکاری می کند.


پیشران اقتصاد، متخصصان و دانش آموختگان رشته های فنی و مهندسی در حوزه های مرتبط می توانند مشخصات فردی، سوابق شغلی و رزومه های کاری خود را به این شرکت تولیدی ارسال کنند.
همچنین شرکت های دانش بنیان و دانشگاهی که در زمینه های مرتبط مشغول به فعالیت هستند نیز می توانند طرح ها و پیشنهادهای خود را برای همکاری، ارتباط و تبادل نظر به گروه صنعتی آریا سهند تبریز ارسال نمایند.
علاقمندان به فعالیت در امور دفتری، امور فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان و دانشگاهی می توانند از طریق ایمیل این گروه صنعتی به آدرس info@ariasahandtabriz.com با واحد منابع انسانی آریا سهند تبریز در ارتباط باشند.
گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد در زمینه تولید محصولات باکیفیت فولادی از جمله لوله، قوطی و پروفیل به عنوان محصول اولیه برای صنایعی چون خودروسازی، مبل سازی، لوسترسازی، کابینت سازی، دوچرخه سازی، لوازم خانگی و سایر صنایع مرتبط فعالیت می کنند.

تولید باکیفیت انواع لوله، پروفیل و قوطی در داخل کشور باعث خواهد شد تا صنعتگران داخلی با اطمینان از کیفیت محصولات تولید داخل درصدد رقابت با تولیدکنندگان خارجی برآیند . در گذشته عدم امکان تامین مواد لازم برای تولید محصولات مرغوب در صنایع مبل سازی ،کابینت سازی ، ساختمان و تجهیزات تزیینی همچون لوستر و ابزارهای دکوراتیو داخلی باعث می شد تا محصولات خارجی، زیباتر و مستحکم تر به نظر آیند .

با شناسایی این نقطه ضعف و تامین این زیرساخت مهم و تاثیرگذار توسط متخصصان داخلی گروه صنعتی آریا سهند تبریز ، تولیدکنندگان داخلی با دسترسی مناسب و قیمت رقابتی با رقبای خارجی توانسته اند هم محصول با کیفیت عالی تولید کنند و هم در رقابت با محصول خارجی از مزیت های بیشتری برخوردار شوند .

در دوران تحریم های ناجوانمردانه کشورهای غربی و آمریکا ، شرکت آریا سهند تبریزعلاوه بر اشتغالزایی و تولید محصول با کیفیت مورد نیاز بازاردر داخل کشور، موفق شده است بر توانمندی تولید کنندگان داخلی در بسیاری از زمینه های صنعت کشورمان بیفزاید و از واردات بی رویه ی محصول نهایی نیز بکاهد که ارزش افزوده این کار قابل محاسبه و ارزش گذاری نیست .

همچنین آنچه محصولات این شرکت را با دیگر محصولات بازار متمایز می کند ، بهره گیری از مواد اولیه مرغوب ، فضای فیزیکی متناسب، تجهیزات مدرن ، دقیق و پیشرفته و به کارگیری نیروم متخصص، جوان و کارآمد است .

این کارخانه درفاز اول خود با بکارگیری بیش از۱۲۰ نفر نیروی انسانی کارآمد و متخصص ، سهم قابل توجهی در اشتغال زایی داشته و با بهره برداری از فاز های توسعه ای خود تعداد نیروی انسانی در بخش ها ی اداری و فنی را به بیش از ۳۰۰ نفر خواهد رساند .

شرکت فولاد آریا سهند تبریزدر طول مدت فعالیت خود علاوه بر توجه به نیاز بازارهای داخلی، تلاش در جهت صادرات و تامین نیاز بازار کشورهای همسایه و همچنین ارزآوری هر چه بیشتر را از اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده است .

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن