رویدادهاوبینار

وبینار «یک هفته با سلول» در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود

اولین سمپوزیوم «یک هفته باسلول» توسط شهر سلول دانشگاه خوارزمی و با همکاری دانشکده علوم زیستی شهریور ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.


پیشران اقتصاد، طهماسب دبیر اجرایی سمپوزیوم “یک هفته با سلول” در باره این سمپوزیوم گفت: مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان البرز، رئیس دانشگاه خوارزمی، معاون پژوهشی، اعضای هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگران شنبه ۲۰ شهریورماه از ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دبیراجرایی سمپوزیوم ادامه داد: این سمپوزیوم برای اولین بار و با هدف معرفی فعالیت‌ها و دستاورد‌های شهرسلولی از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال‌های آتی نیز چنین گردهمایی‌هایی را با محوریت شهرسلولی برگزار خواهیم کرد.

در ادامه طهماسبی در خصوص نحوه شرکت در سمپوزیوم گفت: شرکت در این وبینار برای عموم آزاد است، و علاقه مندان می‌توانند از طریق نرم افزار (Adobe connect) و یا لینک: https://vc.khu.ac.ir/rjw۶utrgfa۰j در این گردهمایی شرکت کنند.

وی در خصوص کارگاه‌ها آموزشی گفت: هزینه ثبت نام کارگاه‌ها برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی ۵۰ هزار تومان و دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها ۸۰ هزارتومان است. لازم به ذکر است گواهی نامه معتبر از دانشگاه خوارزمی برای حضور در کارگاه صادر می‌شود و متقاضیان برای شرکت در وبینار‌های کارگاهی می‌توانند لغایت تا ۱۶ شهریورماه از طریق لینک‌های ثبت نام اقدام کنند. برای ثبت نام زیر را  کلیک کنید:

https://workshop.khu.ac.ir/form_wrk.php?slc_lang=fa&sid=25

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن