اخبارپارک علم و فناوریدانش بنیان

تمرکز دپارتمان بازاریابی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بر روی تجاری‌سازی محصولات

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: دپارتمان بازاریابی با تمرکز بر روی تجاری‌سازی محصولات فناور و دانش‌بنیان در استان ایجاد شده است


پیشران اقتصاد، عبدالرضا واعظی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی، تولید و تأمین قطعات تراکتورسازی تبریز در محل پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افزود: شرکت تراکتورسازی ایران بازنشستگان توانمندی دارد که به‌خوبی با نیازها و بخش‌های مختلف تراکتورسازی ایران آشنایی داردند و در صورت ایجاد شرکت دانش‌بنیان و بهره‌گیری از حمایت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی می‌توانند شرکتی موفق در حوزه تخصصی خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با ایجاد دپارتمان بازاریابی با تمرکز بر روی تجاری‌سازی محصولات فناور و دانش‌بنیان، مطالعه بازار، بازاریابی، عقد قرارداد فروش فناوری با صنایع و ثبت مالکیت فکری ارتباط فناوران و صاحبان ایده با صاحبان صنایع را تقویت کرده است.

واعظی بیان کرد: هم‌اکنون دفاتر تحقیق و توسعه برخی از صنایع در پارک مستقر هستند که رابطین این دفاتر به‌عنوان عضوی از خانواده پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی موجب ارتباط تنگاتنگ بین فناوران و صنعت خود می‌شوند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تصریح کرد: ارتباط دائمی و مستمر صنایع با پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی موجب ارتقا عملکرد واحدهای مختلف صنایع و رفع نیازهای آن‌ها در بخش‌های مختلف می‌شود.

به گفته واعظی با قرار گرفتن پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در Vendor List صنایع، صنایع می‌توانند از توانمندی‌های ۳۸۱ شرکت فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برخوردار شوند.
مدیرعامل شرکت مهندسی، تولید و تأمین قطعات تراکتورسازی تبریز نیز گفت: هم‌اکنون این شرکت بیش از ۴۰۰ قطعه موردنیاز تراکتورهای تولید تراکتورسازی ایران را از خارج از کشور تأمین می‌کند.

حسن مطلب زاده خانمیری افزود: این شرکت به دنبال بومی‌سازی قطعات وارداتی است که ازلحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه باشد.

وی از آمادگی این مجموعه برای قرار دادن لیست قطعات موردنیاز، مدارک فنی و نمونه قطعات در اختیار شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برای شروع همکاری‌های مشترک بین شرکت مهندسی، تولید و تأمین قطعات تراکتورسازی تبریز و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خبر داد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن