معرفی کتاب

روش سرمایه‌گذاری وارن بافت

کتاب روش سرمایه‌گذاری وارن بافت، به بررسی استراتژی‌های سرمایه‌گذاری وارن بافت پرداخته و خواننده را با روش‌های سرمایه‌گذاری او آشنا می‌کند.


پیشران اقتصاد،  رابرت هنگستروم نویسنده کتاب روش سرمایه‌گذاری وارن بافت در این کتاب خاطر نشان می‌کند که بافت موفقیت خود را مدیون ۳ راهنمای بزرگ در عرصه تجارت و کسب و کار بوده است.

بافت توانست یک فلسفه شخصی در امر تجارت برای خود خلق کند که بی‌تردید از استادانی چون گراهام، فیشر و مانگر، الهام گرفته بود. کتاب روش سرمایه‌گذاری وارن بافت آموزه‌های یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران بازار سهام را با خواننده به اشتراک گذاشته و به شما کمک خواهد کرد که با علم و دانش اقدام به خرید سهام و سرمایه‌گذاری در بازار کنید.

در این کتاب خواهید آموخت که چگونه تعصبات افراطی و احساسات باعث تقلید کورکورانه سرمایه‌گذاران در امر فروش و یا خرید سهام می‌شود. در کتاب روش سرمایه‌گذاری وارن بافت خواهید فهمید که با دوری جستن از تله‌های روانشناختی و تمرکز بر روی اصول سرمایه‌گذاری بافت، خواهید توانستید شرط‌بندی‌های موفقی انجام دهید.

بنابراین اگر فرصت مطالعه نسخه کامل کتاب روش وارن بافت نوشته رابرت هنگستروم را ندارید، می‌توانید این خلاصه کتاب آموزنده را در وبسایت و اپلیکیشن بوکاپو به‌صورت صوتی یا متنی مطالعه کنید.

 

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

  1. کسانی که آشنایی با بازار بورس نداشته و به‌دنبال اطلاعات جامعی در این خصوص هستند؛
  2. سرمایه‌گذارانی که تنها به‌دنبال کسب سود سریع در بازار بورس هستند؛
  3. افرادی که به روش سرمایه گذاری وارن بافت علاقه‌مند هستند.

درباره نویسنده:

رابرت هگستروم (Robert G. Hagstrom)، نویسنده کتاب روش سرمایه‌گذاری وارن بافت، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری و مدیرعامل یک شرکت معروف آمریکایی است. او به نوشتن در مورد دیدگاه‌های وارن بافت و چارلی مانگر شهرت دارد. علاوه بر این کتاب، او کتاب معروف دیگری به نام سبد سهام وارن بافت (The Warren Buffett Portfolio) نیز نوشته است. کتاب روش سرمایه‌گذاری وارن بافت تا کنون بیشتر از یک میلیون نسخه به فروش داشته و به مدت ۲۱ هفته پرفروش ترین کتاب در فهرست نیویروک تایمز بوده است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن