صندوق نوآوری و شکوفایی

ترکیب جدید هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری ارس مشخص شد

با برگزاری جلسه مجمع عادی بطور فوق العاده صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس، اعضای جدید این صندوق انتخاب شدند.


پیشران اقتصاد، با برگزاری جلسه مجمع عادی بطور فوق العاده صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس، اعضای جدید این صندوق انتخاب شدند.
با برگزاری جلسه مجمع عادی بطور فوق العاده صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، اولین جلسه هیات مدیره جدید پس از طی فرایند مربوط به مجمع، با حضور اعضا برگزار و ترکیب هیات مدیره تعیین و اعلام شد.
بر همین اساس، ابوالفضل محمدی قدیم، مدیرعامل شرکت همگامان به سمت رییس هیات مدیره، ابراهیم نصیری، نماینده حقوقی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به سمت نایب رییس هیات مدیره، حسنعلی رجبی نماینده حقوقی شرکت تارلاامیر ارس به سمت عضو هیات مدیره و غلامرضا کیانی نماینده حقوقی پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی به سمت عضو هیات مدیره در صندوق پژوهش و فناوری ارس معرفی شدند.
اعضای هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری ارس همچنین در این جلسه باتوجه به اتمام مهلت قانونی فعالیت مدیرعامل، خانم پریسا بهلولی را در سمت مدیرعاملی صندوق به مدت دوسال ابقا نمودند.
همچنین در اولین جلسه هیات مدیره جدید، ضمن بررسی عملکرد دو سالانه صندوق و چالش های موجود، در خصوص افزایش سرمایه، ورود به عرصه سرمایه گذاری خطرپذیر، آیین نامه های موجود و مسایل اداری تشکیلاتی بحث و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
صندوق پژوهش و فناوری ارس اولین صندوق پژوهش و فناوری در شمالغرب کشور بوده و در طول دو سال فعالیت خود خدمات قابل توجهی را به شرکت های دانش بنیان و فناور استان ارائه داده است. صدور ضمانت نامه و اعطای انواع تسهیلات از مرحله ایده تا تجاری سازی محصول از جمله خدمات این صندوق به اکوسیستم دانش بنیان استان بوده است. این صندوق در این دو سال بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار شرکت های دانش بنیان و فناور قرار داده است. صندوق ارس کارگزار مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن