اختصاصی پیشراندانش بنیان

تولید فلزیاب صنعتی تمام ایرانی در شرکت دانش بنیان تبریزی

فلزیاب های صنعتی بر اساس تکنولوژی کاملا بومی و ایرانی توسط شرکت دانش بنیان نوین حسگر سهند تبریز طراحی و تولید شد.


 

پیشران اقتصاد، مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوین حسگر سهند تبریز در گفتگو با پایگاه خبری پیشران اقتصاد، با اعلام این خبر، گفت: این شرکت موفق به تولید یک محصول تماما ایرانی شده است و در ایران و کشورهای همسایه، تنها سازنده این محصول محسوب می شود.
فیروز تاجر افزود: این محصول کاملا با مواد اولیه داخل ایران تولید می شود و تحریمها اثری روی قیمت یا کیفیت این محصول ندارد.
وی تصریح کرد: این محصول رقیب داخلی ندارد و سایر دستگاه های مشابه که در کشور تولید می شوند دارای ماژول و قطعات وارداتی هستند. این موضوع سبب می شود که هم قیمت بسیار بالایی داشته باشند و هم نتوانند آنگونه که باید به مشتری خدمات بدهند.
تاجر تاکید کرد: شرکت نوین حسگر یک سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتری ارائه می دهد و علاوه بر آن، محصولات تولیدی، قابلیت سفارشی سازی، قیمت بسیار مقرون به صرفه و کیفیت در حد همتایان اروپایی و بالاتر از رقبای چینی دارد.
وی با اشاره به اینکه برای هر یک از صنایع بر اساس نیاز آن صنعت، دستگاه فلزیاب متفاوتی تولید می شود، گفت: این دستگاه در تمامی صنایع از جمله صنعت غذا، نساجی، معدن و بازیافت کاربرد دارد .
تاجر در ادامه افزود: برای نمونه فلزیاب صنعتی نوین حسگر در صنعت غذا، تکه های بسیار کوچک فلز بر اساس استانداردهای جهانی و در صنعت معدن، بازیافت و نساجی، تکه هایی از فلز را تشخیص می دهد که ممکن است به دستگاههای کارخانه یا محصول آسیب بزند .
وی عنوان کرد: عملکرد دستگاه به صورتی است که متناسب با سفارش مشتری، می تواند خط تولید را متوقف کند و یا محصول آلوده به فلز را به خط دیگری هدایت نماید.
تاجر گفت: امروزه دستگاه های فلزیاب صنعتی جزیی از خط تولید بسیاری از صنایع شده اند و برای نمونه، داشتن این دستگاه برای تمامی فعالان در زمینه صنعت غذا، برای گرفتن استاندارد و ایزو ضروری است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن