اخبار

«ایران تک» به آنتن می‌رسد

برنامه «ایران تک» با هدف انعکاس پیشرفت‌های تکنولوژیک ایران در حوزه‌های مختلف علمی به‌زودی روی آنتن شبکه بین‌المللی پرس تی‌وی می‌رود.


پیشران اقتصاد، ضحی شهریاری تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «ایران تک» (Iran Tec) از پخش این برنامه از اواخر مهرماه خبر داد و گفت: در این برنامه قصد داریم پیشرفت ایران را در تکنولوژی‌های صنعتی، نظامی، پزشکی، عمران و شهرسازی در بوته نقد و بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: موضوع مورد بحث در قسمت نخست این برنامه، حوزه پزشکی است که بحث نانو، محصولات های‌تک و دانش‌بنیان را شامل می‌شود و قرار است در حال حاضر فصل اول آن در ۱۲ قسمت روی آنتن برود.

شهریاری همچنین توضیح داد: در هر قسمت از برنامه یکی از موضوعاتی را که ایران در آن به پیشرفت تکنولوژیک دست یافته است، معرفی می‌کنیم.

این تهیه کننده درباره دیگر جزئیات برنامه عنوان کرد: علیرضا اختیارزاده اجرای برنامه «ایران تک» را بر عهده دارد و مهمان و کارشناس برنامه هم در فضای کاری خود درباره فرآیند تولید تکنولوژی مورد نظر برنامه صحبت خواهد کرد.

کارگردان «ایران تک» هدفش را از ساخت این برنامه، آگاهی مخاطب از پیشرفت‌ها و به خودکفایی رسیدن کشور بیان کرد و گفت: هیچ برنامه مشخصی درباره تکنولوژی‌های ایران در رسانه‌ها نداریم و تنها به شکل مختصر در خبرها به آن اشاره می‌شود.

برنامه «ایران تک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ضحی شهریاری و نویسندگی لیلا فرامرزی در فصل اول ۱۲ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای ساخته شده است و پرس تی‌وی پخش هفتگی آن را از اواخر مهرماه آغاز می‌کند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن