نمایشگاه

فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال به نمایشگاه شنزن چین می‌روند

فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نمایشگاه شنزن چین اعزام می‌شوند.


پیشران اقتصاد، به نقل از ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال، فعالان حوزه‌های «فناوری اطلاعات»، «اینترنت ۵G ،۸K Ultra HD »، «هوش مصنوعی»، « AR/VR»، «داده‌های بزرگ»، «نسل جدید فناوری اطلاعات»، «شهر هوشمند»، «هوافضا»، «خانه هوشمند» و «ساختمان‌های سبز» می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

«ارائه فرصت‌های صادراتی و سرمایه گذاری در نمایشگاه»، «برگزاری جلسات متناظر تجاری»، «حضور در رویدادهای سرمایه‌گذاری نمایشگاه» و «ارائه محصولات و خدمات» از مهم‌ترین مزایای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این رویداد نمایشگاهی است.

نمایشگاه شنزن چین هر سال با حمایت دولت چین برگزار می‌شود. مشارکت در این نمایشگاه به شکل مجازی و حضوری انجام می‌گیرد.

این نمایشگاه به‌عنوان نمایشگاهی با کیفیت و مرجع در حوزه فناوری پیشرفته در چین شناخته می‌شود. سال گذشته در مجموع ۲۵۶ برنامه شامل فروم‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها، کارگروه‌ها، رونمایی از برندها و محصولات، جلسات تجاری و کنفرانس خریداران در طول ۵ روز نمایشگاه برگزار شد. در نمایشگاه امسال نیز این رویدادها برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بعد از سال‌ها توسعه و پیشرفت به یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در جهان بدل شده و نقش مهمی در ارتقا همکاری‌ها و مبادلات علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف دنیا ایفا می‌کند.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

علاقه‌مندان تا ۱۵ مهرماه جاری برای ثبت‌نام فرصت دارند و باید به http://itemco.ir آدرس مراجعه کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن