نمایشگاه

حضور مستقل شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه IFEEX 2021 کیش

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور (IFEEX2021) که در آبان ماه سال جاری در کیش برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند.


پیشران اقتصاد، علاقمندان جهت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۱۷۹۷۹۰ تماس بگیرند.

نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، طی روزهای سوم تا پنجم آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این رویداد با هدف ایجاد رابطه تکمیلی بین این صنایع با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ضرورت تقویت این تعاملات برگزار می‌شود. تعادل بخشی در رابطه بخش انرژی با مناطق آزاد و ویژه، تسهیل زمینه‌های صادرات انرژی و کالاهای نهایی مرتبط با حوزه نفت و گاز، ایجاد ارزش افزوده و جذابیت‌های لازم برای کلیه ذینفعان این صنعت بزرگ و راهبردی و افزایش مطلوبیت برای سرمایه‌گذاران خارجی، از دیگر اهداف برپایی این رویداد است.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی است.

میزان حمایت صندوق نوآوری از حضور هر یک از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه‌های تاییدشده، ۳۰ میلیون تومان در سال (حداقل ۳ نمایشگاه قابل استفاده است) تا شرکت‌ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن