مراکز رشد

فراخوان پذیرش در مرکز رشد رویش

مرکز رشد رویش برای پذیرش شرکت های مستقر فراخوان داد.


پیشران اقتصاد، مرکز رشد رویش در سال ۱۳۸۲ با هدف حمایت از استارتاپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسط جهاد دانشگاهی تاسیس شده و تاکنون از بیش از ۲۵۰ استارتاپ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت کرده است.

این مرکز با فراهم کردن محیطی صمیمی و شبکه ارتباطی قوی و ارائه خدمات کسب و کاری از قبیل مشاوره، منتورینگ و آموزش به رشد و توسعه استارتاپ‌ها کمک می‌کند.

مرکز رشد رویش در سال ۱۳۹۸ به منظور توسعه ارتباط با سایر مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری و همچنین اعطای گرنت به استارتاپ‌های مستقر، به عضویت شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال درآمد. این شبکه، بستری مناسب برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد اشتغال پایدار در این بخش است و و متشکل از پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شتابدهنده‌ها است که در ارتقاء سطح فعالیت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصاد دیجیتال همکاری می‌کنند.

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) ضمن عضویت در شبکه تاد، مسئولیت راهبری این شبکه را نیز بر عهده دارد و از پروژه‌های توسعه محصول شرکت‌های فناور تحت حمایت مراکز عضو شبکه تاد در قالب “گرنت رشد” حمایت می‌کند.

در سال جاری، مرکز رشد رویش با هدف توسعه فضای فیزیکی و گسترش فعالیت‌ها و حمایت‌های خود، توافق نامه‌ای با پارک فاوا به منظور اخذ دو ساختمان در محل پارک منعقد کرده است و در حال حاضر در نظر دارد نسبت به پذیرش و استقرار تعداد محدودی واحد فناور حوزه ICT در این دو ساختمان با شرایط و مزایای متعدد از قبیل بهره مندی از معافیت‌های مالیاتی و حمایت‌های قانونی پارک فاوا، دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات استقرار، بهره مندی از گرنت رشد شبکه تاد و دسترسی به آزمایشگاه الکترونیک پارک، اقدام نماید.

علاقه مندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به وب سایت rooyesh.ir و یا تماس با شماره ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۱۴۱ از فرآیند پذیرش اطلاع یابند. همچنین، با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش (۱۰ واحد فناور)، اولویت با تیم‌هایی است که مطابق نظر کمیته جذب و پذیرش، امتیاز بالاتری را کسب نمایند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن