ویدیو

مانیتورهای پایش علائم حیاتی دانش‌بنیان چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک شرکت دانش‌بنیان مانیتور‌های پایش علائم حیاتی تولید کرده‌است که قابلیت تفسیر حرفه‌ای آریتمی‌های سیگنال ECG و پایش سلامت قلب و ارسال این اطلاعات به ایمیل پزشک متخصص در بستر اینترنت را دارد.


پیشران اقتصاد، دستگاه مانیتور علائم حیاتی بیمار دستگاهی است که سیگنال‌های حیاتی بیمار را نمایش می‌دهد. این دستگاه در بخش مراقبت های ویژه ( ICU، CCU، NICU)، اورژانس و اتاق عمل مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از تجهیزات ضروری پزشکی به حساب می‌آید. به تازگی شرکت دانش‌بنیان پویندگان راه سعادت موفق به بومی‌سازی نسل جدیدی از مانیتورهای پرتابل علائم حیاتی در کشور شده‌ است.این محصولدارای حافظه ۹۶ ساعته است و قابلیت کار با برق و باطری را نیز دارد و برای گروه‌های سنی متفاوت بزرگسالان، اطفال و نوزادان مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه این است که قابلیت ارتقاء دارد.

این شرکت محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کند و تابحال موفق شده است به بیش از ۴۵ کشور اعم از ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلاروس، روسیه، کانادا، پرو، بولیوی، مالزی، تایوان، تایلند، سوریه، پاکستان، آذربایجان، امارات متحده عربی ( دبی )، عراق ، لبنان، مصر، آفریقای جنوبی و …صادرات داشته باشد. ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات به این کشور ها از طریق نمایندگان فعال شرکت در آن کشورها صورت می پذیرد. انتقال تکنولوژی به کشورهای بلاروس و ترکیه و سوئد یکی دیگر از دستاوردهای این شرکت محسوب می شود. این شرکت با راه اندازی خط تولید خود در مالزی راه را برای فروش محصولات در بسیاری از کشورهای آسیای شرقی و خاور میانه آسان کرده است و قصد دارد با راه اندازی خط تولید محصولات خود در کانادا ورود به بازار آمریکای شمالی را امکان پذیرکند.

 در ادامه ویدئویی از مشخصات و ویژگی‌های مانیتور علائم حیاتی تولید شده توسط این شرکت دانش‌بنیان را مشاهده می‌کنید:

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن