شرکت های خلاق

رویداد کارآفرینی گردشگری روستایی در اسفراین برگزار می‌شود

رییس اداره‌ میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت: رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند گردشگری با عنوان «من یک روستایی هستم» آبانماه امسال در اسفراین برگزار می‌شود.


پیشران اقتصاد، عبدالله سهرابی اظهار داشت: این رویداد کارآفرینی با توجه به اهمیت و نقش روستاها در توسعه گردشگری و با هدف تقویت انگیزه و خودباوری کارآفرینانه در بین دانشجویان و جوانان صاحب ایده و جویای کسب‌وکار برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد آموزشی مشتاقان کـارآفرینی در حوزه گردشگری گرد هم می‌آیند تا با اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تشکیل گروه‌ها به راه‌اندازی مدل‌های کسب‌وکار بپـردازند.

سهرابی مهم ترین جاذبه های گردشگری استان را جاذبه های روستایی و طبیعی ذکر کرد و گفت: باید از ایده های نو در این حوزه حمایت کرد و برگزاری این رویداد می‌تواند یکی از راه هایی باشد که به حمایت از توسعه گردشگری شهرستان و کسب‌وکار در این حوزه کمک کند.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی است که در چهار روز متوالی برگزارمی شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، طرفداران استارتاپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند و ایده‌هایشان را مطرح و با تشکیل گروه، آن‌ها را به اجرا می‌گذارند .

شهرستان اسفراین با دار بودن مناطق بکر کوهستانی در شمال و کویری در جنوب دارای جاذبه های طبیعی و روستایی فراوانی است.
اسفراین با ۲ منطقه نمونه گردشگری میلانلو و بیدواز و یک روستای نمونه و هدف گردشگری رویین سالانه مقصد گردشگران فراوان داخلی و خارجی فراوانی است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن