رویدادها

نخستین رویداد دمودِی صنعت مس کشور برگزار می شود

رویداد دمودِی صنعت مس “دمومس” با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ارزیابی شده در راستای ارائه محصولات شرکت‌های فعال در این عرصه ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود.


پیشران اقتصاد، مهم‌ترین اهداف این رویداد کمک به توسعه بازار شرکت‌های دارای محصول کاربردی در زنجیره ارزش صنعت مس و حل مسائل و رفع نیازهای فناورانه زنجیره ارزش صنعت مس کشور عنوان شده است.

شرکت‌های دانش بنیان و فناوری که تا تاریخ ۲۷ مرداد امسال در سامانه اعلام شده ثبت نام نموده و مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، این فرصت را دارند تا در نخستین رویداد دمودِی صنعت مس کشور شرکت کنند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در این رویداد ۷ چالش از سمت شرکت های معدنی مطرح می‌شود و ۸ راهکار از سوی شرکت های دانش بنیان و استارتاپی ارائه خواهد شد.

مرکز نوآوری ایمینو با همکاری سازندگاه کانی‌ بوم در راستای شناسایی و با هدف هم‌رسانی، از فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیانی که دارای محصول مرتبط با زنجیره ارزش صنعت مس و همچنین شرکت های معدنی فعال در این زنحیره که دارای نیاز فناورانه هستند، دعوت به حضور کرده تا اولین ریورس پیچ صنعت مس کشور را در راستای رفع نیازها و چالش‌های این بخش برگزار کند.

رویداد دمومس از ساعت ۸:۴۵ صبح تا ۱۳:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه در محل مرکز نوآوری ایمینو و همچنین به صورت مجازی برگزار می‌شود که شرکت‌های معدنی، استارتاپی و دانش‌بنیانی فعال در صنعت مس در راستای شناسایی فرصت‌های ویژه برای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان صنعت مس حضور خواهند داشت.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن