رویدادها

پویش باز طراحی «هویت دیداری شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ‌ها» برگزار می شود

فلاحت گفت:پویش باز طراحی هویت دیداری شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ‌ها برگزار می شود و ۳۰ شرکت نوآور در این پویش پذیرش خواهند شد.


پیشران اقتصاد، «نوید فلاحت » اظهار داشت: این پویش با باز طراحی نشانه، لوگو و هویت بصری استارتاپ‌ها،شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به دنبال افزایش کیفیت فضای بصری و دیداری آن‌هاست تا در نهایت در قالب یک brand book محتوای لازم در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

دبیر پویش باز طراحی هویت دیداری شرکت های دانش بنیان با اشاره به مشکل همیشگی اغلب استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مبنی بر عدم تمرکز بر هویت بصری و دیداری در ابتدای کار اشاره کرد و افزود: پس از شروع به کار حرفه‌ای این دست از اکوسیستم نوآور، این عدم تمرکز باعث باورناپذیری هویت‌های بصری و ارتباطی می‌شود که باعث بروز مشکلات ارتباطی با مخاطبان خواهد شد.

فلاحت بیان کرد: این پویش در حال حاضر به شکل آزمایشی در استان خراسان رضوی شروع شده است و به طور ویژه روی اکوسیستم نوآور تمرکز خواهد داشت و مخاطبان می‌توانند به این  آدرس مراجعه کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم توسط پارک علم‌و فناوری خراسان رضوی، اسامی شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود و استودیوی ماموت به عنوان یکی از استارتاپ استودیوهای حرفه‌ای شتابدهنده ماموت مجری این پویش خواهد بود.

مدیر برگزاری پویش بازطراحی هویت دیداری درباره حضور اساتید این پویش نیز اظهار کرد: اساتیدی همچون آقایان فریدون چراغ، امیرحسن علیشاهی و خانم وحیدی از طراحان ممتازی هستند که در استودیوی ماموت در این پویش حضور دارند.

فلاحت با اشاره به اینکه ۳۰ شرکت نوآور در این پویش پذیرش خواهند شد، خاطرنشان کرد: استارتا‌پ‌ها و شرکت‌های موردنظر تا ۴۰ روز آینده، فرصت شرکت در این پویش را خواهند داشت و در صورت استقبال مخاطبان، این پویش تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پویش در حوزه آموزش وارد نخواهد شد، تأکید کرد: طراحان و گرافیست‌هایی که خواهان مشارکت در این پویش هستند، می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی تماس گرفته تا به صورت داوطلب در این پویش مشارکت داشته باشند که به طور حتم باعث بازآموزی و کیفیت بخشی به مهارت‌های فردی آنان خواهد شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن