رویدادها

انتشار فراخوان پنجمین دوره جشنواره ایده سبزکوه

رئیس بنیاد نخبگان از انتشار پنجمین دوره «جشنواره ایده سبزکوه» با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی و نخستین گام برای تبدیل علم به پدیده و جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش‌بنیان، خبر داد.


پیشران اقتصاد، مجتبی بنیادیان، رئیس این بنیاد از آغاز فراخوان ثبت‌نام پنجمین دوره «جشنواره ایده سبزکوه» خبر داد و اظهار کرد: این دوره با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی و نخستین گام برای تبدیل علم به پدیده و جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش‌بنیان با همکاری بنیاد نخبگان استان، مراکز رشد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، مراکز علمی و پژوهشی و اجرایی در سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و آزاد برگزار می‌شود، افزود: پذیرش ایده‌ها در بخش دانش‌آموزی از ۱۵ مهرماه تا ۲۰ آبان‌ماه و در بخش دانشجویی و آزاد از ۱۵ مهرماه آغاز و تا ۱۰ دی‌ماه برگزار می‌شود.

بنیادیان ادامه داد: این جشنواره در سال‌جاری با محورهای اصلی شامل علوم پزشکی، علوم انسانی، محیط‌زیست، فناوری نانو، هنر، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم پایه برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان با بیان اینکه معرفی ایده‌های برتر دانش‌آموزی در هفته پژوهش و فناوری و معرفی ایده‌های آزاد و دانشجویی در ۱۹ بهمن‌ماه اعلام می‌شود، اضافه کرد: برگزیدگان این جشنواره علاوه بر تجلیل، از تسهیلات مراکز علمی و فناوری در مسیر تبدیل ایده به محصول برخوردار می‌شوند.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه جشنواره ایده سبزکوه به نشانی Sabzkoohchb.ir ایده‌های خود را در سامانه ثبت کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن