نمایشگاه

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار می شود

ثبت نام متقاضیان برای شرکت در نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌‎ساخت که در روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، آغاز شد.


پیشران اقتصاد، همین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت همزمان با هفته پژوهش و بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران و با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

محصولات عرضه شده در این دوره از نمایشگاه در حوزه‌های”نفت و پتروشیمی”، “برق، الکترونیک و نرم‌افزار”، “عمران و ساختمان”، “مکانیک”، “شیمی و متالوژی”، “کشاورزی و محیط‌زیست”، “فیزیک پایه”، “تجهیزات عمومی آزمایشگاهی”، “مواد آزمایشگاهی”، “مهندسی پزشکی و زیست مواد”، “تجهیزات تست و آزمون صنعتی”، “خدمات کالیبراسیون” و “تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس” خواهند بود.

با توجه نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» ، معاونت علمی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فناوران داخلی، برای محصولات سطح اول تا سوم،۱۰ تا ۵۰ درصد قیمت محصولات خریداری‌شده توسط مراکز علمی و پژوهشی دولتی را بر اساس آیین‌نامه سطح‌بندی، به‌عنوان کمک بلاعوض پرداخت می کند.

به منظور حمایت ویژه از خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت خدمات لیزینگ با نرخ ۸ تا ۱۰ درصد ارائه می‌شود که این خدمت تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با دوره تنفس ۳ تا ۶ ماهه و بازپرداخت ۳۰ ماهه است.

در نظر گرفتن تخفیفات برای خریداران تجهیزات آزمایشگاهی از دیگر خدمات معاونت علمی در این دوره از نمایشگاه است. بر این اساس برای فناوری‌های دارای سطح یک تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی، برای محصولات سطح ۲ تخفیف ۲۵ درصدی و برای محصولات سطح ۳ تحفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده است و برای محصولات دانش بنیان سطح ۴ حمایتی در نظر گرفته نشده است.

حمایت بلاعوض معاونت علمی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی شامل دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی زیر مجموعه وزارتخانه‌های علوم، بهداشت، دانشگاه آزاد، مراکز آموشی مستقل وابسته به دستگاه‌های اجرایی، مدارس و پژوهش‌سراهای دانش آموزی، سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی و اعضای منتخب شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبری می‌شود.

فرایند اجرایی حمایت از خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت با ثبت نام کلیه خریداران (بدون توجه به ماهیت حقیقی و حقوقی بودنشان) در سامانه نمایشگاه اغاز می‌شود و پس از آن خریداران به سازندگان حاضر در نمایشگاه (بررسی مشخصات محصولات، قیمت، تعیین نیازمندی‌ها، انجام مذاکرات و مشاوره‌های لازم و غیره) مراجعه خواهند کرد و در صورت نهایی شد سفارش خود را در سامانه نرم‌افزاری نمایشگاه توسط فروشنده به ثبت خواهد رسید.

بعد از دسته بندی پیش فاکتورهای نمایشگاهی، به نمایندگان تام الاختیار خریداران برای تایید نهایی پیش فاکتورها در سقف مشخص شده دسترسی داده خواهد شد و با انعقاد قراردادی بین خریداران و فروشندگان و واریز سهم مربوط به خریدار به حساب کارگزار محصول تحویل داده خواهد شد.

شرکت‌های عرضه‌کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی می‌توانند نسبت به ثبت نام خود در سایت نمایشگاه اقدام کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن