معرفی کتاب

کتاب ثروت نهفته در بورس ایران

معامله‌گری شغل سختی است، البته تا زمانی که بدون دانش و مهارت و تجربه کافی عمل کنید. در آن صورت نه تنها سرمایه‌تان بلکه روح و روانتان نیز از بین خواهد رفت.


پیشران اقتصاد،مهرناز سلطانی در کتاب ثروت نهفته در بورس ایران، با تکنیک‌های گام‌به‌گام، شما را به یک معامله‌گر حرفه‌ای در بورس تبدیل می‌کند.

در کتاب ثروت نهفته در بورس ایران به شیوه بسیار ساده می‌آموزید که چگونه از سرمایه‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد،‌ در بورس بیشترین سود را کسب نموده و با بکارگیری استراتژی سود مرکب و به تعبیر برایان تریسی با به تعویق انداختن خوشی‌های کوتاه مدت،‌ پیشرفت مالی‌تان را در بلند مدت تضمین کنید. یکی از ثروتمندترین افراد جهان به نام وارن بافت،‌ بر این اعتقاد است که بورس، محل انتقال ثروت از جیب افراد بی‌تجربه و عجول به جیب افراد صبور و با تجربه‌ای است که با استفاده از استراتژی مناسب از هیجانات بازار در امان می‌مانند.

پول کجاست و کدام کسب و کار به روحیه شما می‌خورد؟

راه‌های صحیح زیادی برای کسب درآمد و ثروت وجود دارد. منتها همه ما دوست داریم کاری را انجام دهیم که با کمترین زمان و هزینه به بهترین نتیجه دست پیدا کرده و بیشترین سود و منفعت مالی را نصیب خودمان کنیم. پس اگر سرمایه‌ای حتی به مقدار بسیار کم در اختیار داریم، باید بدانیم که در چه کسب‌وکاری وارد کنیم تا به بهترین وجه ممکن از آن استفاده کرده و تصمیم بگیریم تا از پول‌ها و سرمایه‌های خودمان که با زحمت فراوان به دست آورده‌ایم، به‌صورت هوشمندانه استفاده کرده و قبل از ورود آنها به کسب و کار، بررسی‌های لازم را انجام داده تا با استفاده هوشمندانه از سرمایه، به بهترین سود و درآمد دست پیدا کنیم.

شرایط مورد نیاز جهت موفقیت در بورس:

۱٫ ریسک‌پذیری متوسط و متوسط رو به بالا
۲٫ علاقه‌مند به یادگیری و آموزش
۳٫ کوشا در انجام فعالیت‌ها

این نکته را به خاطر بسپاریدکه فعالیت و کسب سود در این بازار مختص به قشر خاصی از افراد نیست. شما چه خانم و چه آقا و چه کارمند یا دارای شغل آزاد و یا حتی خانه‌دار، درصورتی‌که علاقه‌مند به یادگیری و استفاده از سرمایه خود به‌صورت آگاهانه و هوشمندانه باشید می‌توانید به موفقیت و ثروت موردنظر خود در این بازار دست پیدا کنید.

اگر شما هم شرایط گفته شده را دارید، آماده ورود به دنیای بورس شوید.

در کتاب ثروت نهفته در بورس ایران چه خواهید آموخت؟

تلاش اصلی این کتاب آموزش ساده و گام‌به‌گام جهت ورود و فعالیت مؤثر در بورس اوراق بهادار بوده و با یادگیری و تمرین اصول و مهارت‌های ذکر شده به راحتی می‌توانید تسلط نسبی بر بازار پیدا کرده و بیشترین سود را از سرمایه‌های‌تان کسب کنید.

در این کتاب سعی شده به گونه‌ای آموزش‌ها داده شود که بدون استرس از شکست خوردن در معامله‌گری و با تحلیل‌های مناسب، بازار و صنایع و سهام گوناگون را بررسی کنید و در زمان مناسب اقدام به خرید و فروش کنید.

در بازار امروز، معامله‌گران باید از هوشمندی لازم به همراه دانش و مهارت و تجربه کافی جهت ترید حرفه‌ای برخوردار باشند.

باید مدیریت سرمایه و تحلیل و تصمیم‌گیری منطقی و مناسب برای خرید و فروش‌ها را انجام داده و همگام با روند بازار حرکت کرده تا به موفقیت برسند و تجربیات گذشته را مسیر راه آینده قرار دهند.

خرید کتاب الکترونیک

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن