استارتاپ

فرصت استثنائی استارتاپ ها برای جذب سرمایه گذاری خارجی

به منظور مشارکت استارت‌آپ‌ها در رویداد TIM فراخوانی منتشر شد و بر اساس آن تیم‌ها تا ۳۰ آبان مهلت دارند تا ایده‌های خود را ارسال کنند.


پیشران اقتصاد، نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM2022 با هدف سرمایه‌گذاری شرکت‌های عضو گروه D8 و دیگر کشورهای شرکت کننده بر روی استارت‌آپ‌ها در روزهای ۲ و ۳ اسفندماه جاری برگزار خواهد شد و تیم‌های استارت‌آپی تا روز ۳۰ آبان ماه مهلت دارند تا نسبت به ارسال طرح‌های استارت‌آپی خود جهت ارائه محصول و یا توانمندی به منظور جذب سرمایه ارسال کنند.

TIM رویداد بین‌المللی در شبکه تبادل و انتقال فناوری D8tten است که هر ساله با هدف سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فناوری میان ۸ کشور اسلامی عضو (مالزی، اندونزی، ایران، پاکستان، مصر، نیجریه، ترکیه و بنگلادش) برگزار می‌شود. این رویداد پیش‌تر در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برگزار شده و همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مناسبی بین اعضاء طی این سال‌ها به امضاء رسیده است.

این رویداد شامل برنامه‌های مختلف از جمله ارائه استارت‌آپ‌ها با هدف جذب سرمایه، پنل‌های تخصصی، دوره‌های آموزشی، امضاء تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای سرمایه‌گذاری مشترک و بازدید از مراکز و فضاهای فناوران کشور است. در این دوره از برگزاری نشست، علاوه بر سرمایه‌گذاران کشورهای عضو، سرمایه‌گذارانی از کشورهای روسیه، سوریه، بلغارستان، چین و افغانستان قطعی شده و حضور سرمایه‌گذارانی از کشورهای اروپایی در حال پیگیری و رایزنی است.

تیم‌های استارت‌آپی برای حضور در این رویداد بعد از انجام فرآیند ثبت نام ایده‌های ارسالی آنها توسط تیم داوری غربالگری و راستی‌آزمایی ‌و تیم‌های برگزیده انتخاب می‌شود و تیم‌های انتخاب شده در جلسات آموزشی آمادگی ارائه بین‌المللی شرکت خواهند کرد و در انتهای رویداد، تجارب سرمایه‌گذاران حاضر در نشست تبادل می‌شود و بعد از آن در جلسات B2B شرکت می‌کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن