جشنواره

اعطای جایزه ملی انرژی‌­های تجدیدپذیر به پروژه‌ها و تولیدکنندگان برتر

سومین دوره جایزه ملی انرژی‌­های تجدیدپذیر ایران به پروژه‌های برتر و تولیدکنندگان اعطا می‌شود.


پیشران اقتصاد، جایزه ملی انرژی‌­های تجدیدپذیر از سوی انجمن انرژی‌­های تجدیدپذیر ایران با هدف ایجاد بستری مناسب برای معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی‌­های تجدیدپذیر کشور طراحی شده است که با حمایت وزارت نیرو، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به برترین‌های این حوزه اعطا خواهد شد.

همزمان با برگزاری ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌­المللی انرژی‌­های تجدیدپذیر ایران سومین دوره اعطای این جایزه به فعالان برتر و منتخبین این حوزه اعطا می‌شود.

“پروژه برتر انرژی‌­های تجدیدپذیر”، “تولیدکنندگان تجهیزات انرژی­‌های تجدیدپذیر”، “شرکت‌های توانمند EPC (کوچک مقیاس و بزرگ مقیاس)”، “شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌­های توزیع برق”، “سازمان‌های عمومی و دولتی”، “شخصیت علمی تأثیرگذار”، “پژوهشگر جوان برتر” و “شهرداری‌ها” از جمله حوزه‌های اعطای این جایزه به شمار می‌رود.

ایجاد انگیزه و تحرک برای توسعه انرژی‌­های تجدیدپذیر، ترویج و ارتقای آگاهی جامعه در حوزه انرژی‌­های تجدیدپذیر، تقدیر از نمونه‌­های موفق کشوری توسعه انرژی‌­های تجدیدپذیر و کمک به شکل‌گیری و تکمیل اکوسیستم انرژی‌های تجدیدپذیر با حضور نقش‌آفرینان این حوزه از دیگر اهداف این جایزه است.

۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال ۱۴۰۰ زمان برگزاری ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن