رینوتکس

بیمه رایگان آتش سوزی منزل برای بازدیدکنندگان نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱

بازدیدکنندگان حضوری و مجازی از نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری های پیشرفته ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۱ ) می توانند با مراجعه به غرفه یا سایت سامانه بیمه سی، بیمه نامه رایگان آتش سوزی اثاثیه منزل مسکونی به ارزش ۳ میلیارد ریال دریافت کنند.


پیشران اقتصاد، سامانه بیمه سی به عنوان استارتاپ بیمه ای علاوه بر حضور در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ هدیه ویژه ای را برای مخاطبان این نمایشگاه در نظر گرفته و به این بهانه سعی در فرهنگ سازی و بالا بردن آگاهی عمومی در حوزه بیمه دارد.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه می توانند با حضور در غرفه بیمه سی به آدرس نمایشگاه بین المللی تبریز، سالن امیرکبیر، زون فناوری اطلاعات و ارتباطات، غرفه ۳۸ از این امکان ویژه بهره ببرند.

همچنین بازدیدکنندگان مجازی از نمایشگاه نیز امکان استفاده از این هدیه را از طریق سایت بیمه سی خواهند داشت. علاقمندان برای بهره مندی از این هدیه ویژه، پس از ثبت نام در سایت بیمه سی و دریافت کد تخفیف ۱۰۰ درصدی، می توانند به لینک هدیه ویژه نمایشگاه رینوتکس در صفحه اول سایت این استارتاپ مراجعه کنند.

نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ از ۱۷ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

گفتنی است، کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز، اولین مجوز کارگزاری بیمه برخط کشور را از بیمه مرکزی دریافت کرده است و در سال ۱۳۹۹ نیز به عنوان فناور برتر آذربایجان شرقی معرفی شده است. این شرکت، از سال گذشته سامانه بیمه سی را به عنوان سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه راه اندازی کرده و به عنوان اولین شرکت کارگزاری شمالغرب کشور در مرکز رشد و فناوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان پذیرفته شده است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن